Mata Hari. Misterele dansatoarei - spion Mărește

Mata Hari. Misterele dansatoarei - spion

9789737362643

Autor(i): Enrique Gomez Carrillo
Anul aparitiei: 2015

14.67 lei

• La aproape 100 de ani de la dispariţia celebrei dansatoare, curtezane şi spioane, MATA HARI, viaţa sa continuă să rămână învăluită în mister. Autorul, Enrique Gómez Carrillo, a făcut parte din cercul său de prieteni. Se spune chiar că acesta ar fi predat-o autorităţilor franceze după ce, fără voia ei, a trecut-o graniţa din Spania în Franţa.

Cariera sa de dansatoare a fost cu adevărat fulmi­nantă. A susţinut spectacole incendiare ce şocau asistenţa, dansând complet goală, fapt neobişnuit în acele vremuri. Rând pe rând, i-au căzut victime poli­ticieni şi oameni de afaceri renumiţi, ba chiar capete încoronate. Nutrea o mare pasiune pentru ofiţerii de carieră, ceea ce i-a atras faima de spioană în timpul Primului Război Mondial. S-a spus că era agent dublu al Franţei şi Germaniei. Francezii au judecat-o şi con­damnat-o la moarte. Au existat voci care i-au susţinut nevinovăţia, considerând procesul o cale a autorităţilor militare de a-şi acoperi in-competenţa.

Palpitanta poveste a legendarei sale vieţi o puteţi afla parcurgând paginile acestei cărţi extraordinare, pe care nu o veţi putea lăsa din mână până la ultima filă.

Autor(i): Enrique Gomez Carrillo
    Anul aparitiei: 2015