Obstacole Mărește

Obstacole

9789737362117

Autor(i): Lloyd Douglas

Nr. pagini: 368 pagini

• Celebrul scriitor american Lloyd C. Douglas abordeaza in acest roman o tema surprinzator de actuala. Nu putini sunt cei care considera ca pentru a dobandi consacrarea trebuie sa renunti la toate celelalte relatii si emotii umane, singura iubire permisa fiind cea pentru profesia aleasa.

Jack Beaven, student la medicina, este influentat de filozofia profesorului sau, Tubby Forrester, care considera ca un adevarat om de stiinta e necesar sa fie cu totul devotat muncii sale si sa nu-si piarda timpul cu alte preocupari.

Intr-o zi insa, Jack, ajuns medic si deja asistent universitar, o cunoaste pe Audrey Hilton, o tanara deosebit de atragatoare. Prima sa reactie este de respingere a unei asemenea „prostii emotionale“. Numai ca frumusetea exotica a femeii il obsedeaza, dupa un timp ajungand sa o doreasca. In constiinta lui se da o lupta apriga. II va impiedica aceasta relatie sa devina un as in profesie, asa cum si-a propus, sau trebuie sa renunte la ea?

Vor reusi Jack si Audrey sa ramana alaturi? Rareori veti citi o poveste de dragoste in care sa doriti atat de mult ca legatura celor doua personaje sa nu se sfarseasca. S-ar putea sa fiti dezamagiti. Alegerea lui Jack va fi crunt de dificila.

O poveste emotionanta, care, cu siguranta, va va capta interesul maxim pana la ultima pagina.

Obstacole

Obstacole