Iubire Otravita Mărește

Iubire Otravita

9789737362391

Autor(i): Josephine Hart

Nr. pagini: 252 pagini

• Romanul care i-a adus celebritatea scriitoarei Josephine Hart este o adevărată capodoperă. Acţiunea lui se focalizează pe pericolele la care se expun cei copleşiţi de iubiri obsesive, plasate dincolo de limitele raţiunii.

Doctorul Stephen Fleming, eroul principal, face parte din categoria oamenilor cărora viaţa le-a oferit totul: avere, o soţie frumoasă, doi copii reuşiţi şi o carieră politică strălucită de parlamentar. Poate tocmai din acest motiv, viaţa i se pare monotonă, anostă. Până într-o zi, când, fiul său i-o prezintă pe Anna Barton, o frumuseţe tulburătoare, cu aer enigmatic, care urma să îi devină soţie. A fost momentul ce a declanşat scânteia unei pasiuni mistuitoare în inima lui Stephen, dispus să sacrifice totul pentru a o păstra. Nu l-a trezit la realitate nici chiar avertismentul Annei, sensibilizată de o experienţă tragică: „fereşte-te de oamenii care au suferit traume sufleteşti, sunt periculoşi fiindcă ştiu că pot supravieţui”. Iar când, inevitabil, relaţia lor ajunge să fie descoperită, preţul plătit pentru această nebunească aventură este imens…

O poveste emoţionantă, o creaţie genială, al cărei ecou va stărui multă vreme în memoria cititorului.

Iubire Otravita

Iubire Otravita