Love Story / Singura iubire Mărește

Love Story / Singura iubire

Autor(i): Erich Segal
Anul aparitiei: 2012

Nr. pagini: 384 pagini

• Celebrul autor ERICH SEGAL, al carui prim roman, Love Story, l-a propulsat din anonimat direct in fruntea topurilor literare americane, a publicat pina in prezent opt carti de mare succes, ce au stat la baza a tot atitor filme de succes.
    Faimosul scriitor s-a remarcat, de asemenea, prin citeva lucrari deosebit de interesante despre clasici latini si greci: Euripide, Platon, Aristofan, Plautus. Dar, pentru publicul larg, de referinta ramin creatiile sale de fictiune, de o rara sensibilitate.
    In romanul de fata, medicul neurochirurg Matthew Hiller se confrunta cu cea mai dificila situatie din viata lui. Pacienta, pentru care el reprezinta ultima speranta, este chiar Silvia, singura lui dragoste, disparuta in ajunul casatoriei lor. Ca medic, el trebuie sa forteze imposibilul spre a o reda vietii. Dar, ca iubit abandonat, nu poate uita trecutul Peste toate acestea, Matthew nici nu indrazneste sa-si imagineze ce s-ar putea intimpla daca va reusi sa o salveze O lectura placuta, trepidanta, pe parcursul careia cititorul se bucura si sufera alaturi de eroii cartii.

Love Story / Singura iubire

Love Story / Singura iubire

Autor(i): Erich Segal