Principiul Dominoului Mărește

Principiul Dominoului

Autor(i): Adam Kennedy

• Celebrul autor ADAM KENNEDY demonstrează prin acest roman cum se poate atinge perfecţiunea în genul thriller. Cartea a stat la baza filmului cu acelaşi nume, bucurându-se de un imens succes datorită abordării unei teme rămasă extrem de actuală.

Este povestea unor destine umane care adună la un loc toate piesele dominoului. Personajul principal, Roy Tucker, condamnat la mulţi ani de detenţie, este vizitat în închisoare de nişte bărbaţi misterioşi care îi fac o propunere tentantă. În schimbul unui serviciu pe care trebuie să-l îndeplinească, i se oferă libertatea şi implicit întoarcerea la soţie, care pentru Roy reprezintă totul, şi în acelaşi timp punctul său slab. Un plan elaborat minuţios, la fracţiune de secundă. Numai că realitatea confirmă încă o dată că niciun plan nu este perfect, fiind suficient să cadă o singură piesă a dominoului pentru a se prăbuşi întregul edificiu.

Acţiunea romanului este o cursă disperată a nervilor, urcând spre cel mai zguduitor şi de neuitat punct culminant pe care l-aţi citit vreodată. O carte a situaţiilor limită, ce nu poate fi lăsată din mână până la ultima filă.

Principiul Dominoului

Principiul Dominoului

Autor(i): Adam Kennedy