Nopti la Bombay Mărește

Nopti la Bombay

9789737362414

Autor(i): Louis Bromfield

Nr. pagini: 352 pagini

• Romanul Nopți la Bombay, scris de celebrul LOUIS BROMFIELD, a cunoscut un uriaș succes chiar de la apariție. Pe tărâmul exotic al Indiei, în strălucitoarea metropolă Bombay, se întâlnesc trei personaje cărora soarta le va rezerva o surpriză. Este vorba de Carol Halma, fostă regină a frumuseții, obișnuită cu o existență lipsită de griji, fostul său soț, Bill Wainwright , și Buck Merill, un vechi prieten al acestuia.

Frumusețea răpitoare a celei de care se despărțise îl determină pe Bill să se reîndrăgostească de ea și să o ceară din nou în căsătorie. Numai că, o relație specială se înfiripă între Carol și Buck, în timp ce Bill mai speră să fie el alesul…

Cine va cuceri până la urmă inima superbei Carol?

Cu arta care l-a făcut faimos, autorul reușește să realizeze un echilibru perfect între posibilitatea ca lucrurile să se sfârșească tragic și un final fericit, ținându-ne astfel în priză până la ultima pagină.

O capodoperă literară, printre cele mai de seamă creații ale scriitorului Louis Bromfield, care, cu siguranță, îl va încânta pe cititor.

Nopti la Bombay

Nopti la Bombay